LogicOnly @Sceptyczny Wierzyciel Jeśli wykres prędkości w końcówce to ewidentny Ground Speed, a wcześniej ten sam wykres ma maksimum 550km/h co jest ewidentnym IAS, to znaczyłoby, że w którymś miejscu występuje stitch. Wtedy o pomyłce nie... Komentarz do notki: O raporcie MAK: fałszywa prędkość samolotu?
LogicOnly @paes64 Dla mnie to jest niejasne. Dzielisz przez 256 a więc zakładasz 8 bitowy rejestr. Zatem jego pojemność bardzo łatwo obliczyć. 8bit to 256, aby zwiększyć zakres kosztem dokładności przesuwamy 16bitowe słowo o 6bitów w prawo i... Komentarz do notki: O raporcie MAK: fałszywa prędkość samolotu?
LogicOnly @paes64 A ten zapis wysokości baro co się zmienia o 130m/s to też jakieś magiczne kodowanie? Komentarz do notki: O raporcie MAK: fałszywa prędkość samolotu?
LogicOnly Ale chwileczkę Panowie przecież gdy samolot stoi to prawidłowo IAS pokazuje, jakąś prędkość wiatru. Gdyby obliczeniowo rekonstruować w tym czasie trajektorię samolotu uwzględniając siłę i kierunek wiatru, wtedy wektory się zniosą... Komentarz do notki: O raporcie MAK: fałszywa prędkość samolotu?
LogicOnly dodatm tylko że powyższe ma bardzo przykre konsekwencje dla reszty danych FDR, ponieważ przede wszystkim implikuje to inną trajektorię dolotu względem osi pasa niż przedstawiana przez MAK. Zgadza się wtedy z kolei to co powiedział E.... Komentarz do notki: O raporcie MAK: fałszywa prędkość samolotu?
LogicOnly @manek Widzę, że Twoja odległość OM-MM* to 5264m i zakładam, że jest słuszna. Przedstawione powyżej przeze mnie obliczenia opierają się na kwantyzacji czasu ze skokiem 0.2s, dlatego, że jest to najszybsze taktowanie zapisu... Komentarz do notki: O raporcie MAK: fałszywa prędkość samolotu?
LogicOnly @manek, @Sceptyczny Wierzyciel Jesteście genialni Panowie. Nie sprawdziłem tego wcześniej, a ponieważ mam w excelu zrekonstruowaną ścieżkę wg parametrów FDR po swojemu, to mogę bardzo szybko odwzorować dowolną charakterystykę wiatru.... Komentarz do notki: O raporcie MAK: fałszywa prędkość samolotu?
LogicOnly Właśnie się nad tym zastanwiam Dziwne jest, że w momencie zwiększania opadania w granicach 110m RW, zamiast wzrostu prędkości oni doznają utraty prędkości mimo, że silniki nie zwalniają obrotów. Komentarz do notki: Oni utracili sterowność TU 154 M - Kapitan Więckowski o 00:48
LogicOnly Zdziwienie jest nawet na wieży - Wilgotność 80%, skąd ona się wzięła o 9.00 [...] - Rozpoznanie radiolokacyjne robili - Czysto [...] - Bezchmurnie, widzialność była ponad 10km Co znaczy radiolokacyjne rozpoznanie? Chmury na... Komentarz do notki: Mgła, mgła i wciąż mgła...
LogicOnly W żadnym ze stenogramów nie ma "zakończyłem zrzut, zniżanie na wschód" Komentarz do notki: Mgła, mgła i wciąż mgła...